BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

last day school ;)

hii whoahahahaha . hari ni dah last sekolah . hoo sedih ni . i will miss all memories at the school . #cehh . tak sangke kut dah habis sekolah hari nie . pantas nye mase berlalu kan . tup tup dah last day sekolah hari nie . lepas ni tak boleh da la nak ponteng kelas , nak gaduhII kat sekolah , nak nganjingII ustazah . whateheww !. hoo nanti kan kene amik result akhir tahun same dengan result pmr nanti . mintakII aku lulus . amiinn :') . aku tanak gagal weh . malu la aku kan tak naik form . ceh watlek je kut !

hoo tadi kan sebelum nak balik kan kami semue snap lah gambar buat kali terakhir . #ceh konon tak jumpe lagi je lepas ni . kami kawan sampai mati tahu aku akan rindu korang kut . yela kitorang kalau dah bersame boleh hancur kut sekolah tu . pastu macamII kenangan kitorang cipta . watpeace -,- . maybe la tahun depan gengII nie ade yang pindah kut . hoo sedih nye . hahaha . care la . macam tak boleh jumpe lagi je . tadi ingat kan nak main balingII tepung . konon nak pangkah erra . tapi ustaz nuri dah warning awalII . tanak tengok sekolah tu kotor . watafak -..- .terpaksa la batal kan hajat nak main tepung . saat paling menyedih kan tadi apabila kitorang bersalam-salaman , berpeluk-pelukan , brcium-ciuman buat kali terakhir :'( . #konon la sedih . apapon aku sayang korang gileII tahap babi gaban tahu ! meh cium sikik . muuuaaahhh :* . bye