BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

happy endings :)


lalala . sekarang dah pukul 4 pagi and aku still tak boleh tido .act tadi aku on the phone dengan capital 'H' pastu nangisII ngan die hoo . berjiwang karat ngan die kat fon tadi . tu tak lepas tido ni ha . baru la aku tahu die betulII sayang kan aku . #cehh yedok tahu . best jugak nangis ngan die kat fon tadi . macam suwitt gile eww . tapi aku la kut malu malu ngan die . hahaha . aku kan pemalu orang nye . whateheww ! nak je aku cakap kat die tadi yang aku pon sayang die tahap gile babi eww . and aku tanak aa die jauh dari aku . aku nak die selalu ade kat sisi aku tak kire susah senang yee . hope sangat tade orang nak kacau relationship aku ngan die ni . ye la aku kan kuat cemburu kut . pastu nangis . haha . watlek jehh . die cakap if lepas ni aku suruh die ngan orang lain die tana . die just nak aku kut . hoo terharu jup eww . insyaallah aku pon akan setie dengan kau . heh . satu aku mintak kat kau tolong jangan pendamII . kalau ade masalah , sakit hati ngan aku errr apeII je aa kan terus terang je ok ? kalau tak macam mane aku nak paham kau kan . kau tu suke sangat pendam pastu mule la nangis . sedih pahceroh . selagi aku ngan kau . aku akan cube buat kau happy and buat kau bahagie . let's make a new story yeah ! :) . yang lepas tu lepas . bukak buku baru okay . aku taktahu lah next year macam mane . kau jauh ngan aku . and kau pon ade pekse besar. mesti kite jarang contact kan :'( . but it didn't not stop our relationship right . u always in my heart . and never forget u even a second . yeah kite kan dah setahun 2 minggu kut . so kene pandai jage hati masingII la lepas ni . grrr syg kau gile . awww berjiwang karat pulak aku pagiII bute ni . kbye :*