BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

heww heww :]

errr bosan bosan bosan . kite duduk sorang sorang je kat rumah . semue orang pergi dengar ceramah ustaz azahar idrus tu dekat masjid besar hoo . korang tak pergi ke ? ehem . semalam pegi amik result eww . alhamdulillah result aku ok . ehem walaupun ade banyak E . #kantoi . tapi alhamdulillah la aku lulus dan aku still boleh sekolah ehsan tu . *cehh selok . tahun depan aku satu kelas dengan kawan kawan kesayangan aku tu . ahahaha . ehem tahun depan aku nak pmr dah so kene la tanam azam nak jadi terbaik tahun depan . yeah !! aku nak dapat 9A . tahun depan takleh buat masalah , taleh tido dalam kelas , taleh main dalam kelas , kene study study . #err macam mampu je aku nak jadi gitu . ehem dimana ade kemahuan disitu ade jalan ork . aku pon boleh buat kan . trust yourself kak :o . kbye :*